مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1395 ساعت 10:202017-01-27فرهنگي

نگارش داستان زن مبارز دوران شاه


پروین کاشانی زاده که رمان «تیمار غریبان» را در حوزه ادبیات پایداری نوشته، از پایان نگارش رمان دیگری در همین موضوع ویژه موزه عبرت ایران خبر داد.

- پروین کاشانی زاده که رمان تیمار غریبان را در حوزه ادبیات پایداری نوشته، از پایان نگارش رمان دیگری در همین موضوع ویژه موزه عبرت ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی برنامه موزه عبرت ایران مبنی بر ضبط و ثبت خاطرات مبارزان در قالب زندگی نامه های داستانی و رمان ویژه کسانی که در رژیم سابق در این مکان مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند، این نویسنده که در حال حاضر رمان تیمار غریبان را در انتشارات سوره مهر زیر چاپ دارد، از پایان نگارش رمان دیگری با عنوان از سکوت تا فریاد ویژه نشر موزه عبرت ایران خبر داد.

به گفته کاشانی زاده، از سکوت تا فریاد رمانی است که به خاطرات طاهره سجادی تهرانی همسر مهدی غیوریان از مبارزان زمان طاغوت می پردازد.

طاهره سجادی یکی از فعالان سیاسی و زندانیان سیاسی مسلمان در دوران حکومت پهلوی است که پس از مدت ها بازجویی و شکنجه در کمیته مشترک ضدخرابکاری به 15 سال حبس محکوم شد.

او که در ارتباط با پرونده ترور آمریکایی ها دستگیر شده بود، پیش تر کتاب خاطراتی را به نام خورشیدواره منتشر کرده و نام این کتاب را از شعری که بر روی سلول زندان خوانده بود برداشت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارش داستان زن مبارز دوران شاه

نگارش داستان زن مبارز دوران شاه