مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1395 ساعت 13:252017-01-27سياسي

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران: مشکلات کشور با نگاه انقلابی حل می شود


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: مشکلات کشور را با نگاه انقلابی می توان حل کرد.

- مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران: مشکلات کشور با نگاه انقلابی حل می شود مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: مشکلات کشور را با نگاه انقلابی می توان حل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما" امین اِقِرلو در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تهران به تشریح دو نگاه در اداره کشور پرداخت و افزود : یکی از این نگاهها نگاه انقلابی و استکبارستیز و دیگری نگاه منحرف از انقلاب یا غیرانقلابی است که فرد خود را بر مردم ترجیح می دهد و منافعش بر منافع ملی تقدم می یابد .

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین شاخصها نگاه غیرانقلابی اشرافیگری است و اگر این نگاه در مسئولان باشد انها از بدنه مردم فاصله می گیرند و نیازهای مردم را فراموش میکنند چراکه حفط منافع خود را ترجیح می دهند .

اقرلو با بیان اینکه عیب دیگر این نگاه ارتباط نداشتن آن با عدالتخواهی است گفت : اگر نگاه انقلابی برکشور حاکم شود و با شاخصهای عدالتخواهی و ارمانهای انقلاب مسائل پیگیری شود مسائل کشور هم حل می شود .

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تاکید کرد: با نگاه انقلابی است که مبارزه با فساد شکل می گیرد چرا که اصلی ترین راه مبارزه با فساد، شفاف سازی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران: مشکلات کشور با نگاه انقلابی حل می شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران: مشکلات کشور با نگاه انقلابی حل می شود