مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1395 ساعت 14:312017-01-27سياسي

امام جمعه موقت بوشهر: افزایش خانه های مجردی نگران کننده است


هر چند اسلام بر مسئله صیغه برای ازدواج سفارشات خوب و مناسبی دارد اما نباید شرایط به گونه ای پیش رود که این دستور الهی، - دست آویزی برای سوء استفاده عده ای و ابزاری برای فساد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی امروز در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با دستان خالی مردم و با مرجعیت رهبری در حکومت تا دندان مسلح رژیم ستم شاهی به پیروزی رسید.

وی با تبریک ایام ده فجر انقلاب افزود: این انقلاب ماحاصل تلاش ها و مجاهدت های امام راحل و همه انقلابیون بود که آرزویشان زندگی در زیر سایه اسلام داشتند .

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: وظیف ما نسبت به انقلاب، تلاش برای شناسای ابعاد مختلف آن به نسل کنونی و آینده کشور است.

وی ادامه داد: درصورتی که برای شناسایی ابعاد مختلف ایجاد انقلاب اسلامی به نسل کنونی و آینده کشور کاهلی انجام به خرج دهیم و نتوانیم ماهیت این انقلاب را معرفی کنیم در مقام دفاع از انقلاب کم گذاشته ایم.

امام جمعه موقت بوشهر با اعلام این که دفاع از انقلاب اسلامی ایران اوجب واجبات است عنوان کرد: دفاع از انقلاب وظیفه همگانی است و هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد باید مسئولیت این امر خطیر که دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن است را بپذیرد و انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت بوشهر: افزایش خانه های مجردی نگران کننده است

امام جمعه موقت بوشهر: افزایش خانه های مجردی نگران کننده است