مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1395 ساعت 10:552017-01-28بين الملل

کارکنان شرکت گوگل در آمریکا حبس شدند


شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: در پی صدور حکم اجرایی ممنوعیت روادید از سوی دونالد ترامپ، شرکت گوگل از آن دسته از کارکنان خود که نام کشورشان در این فهرست قرار دارد، خواست خاک آمریکا را ترک نکنند و دراین کشور باقی بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این شبکه تلویزیونی آمریکایی امروز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد: بنا بر اخباری دریافته است که گوگل در توصیه های داخلی خود از آن دسته از کارکنانش که کشورشان در این فهرست قرار گرفته، خواسته است تا زمان برداشته شدن ممنوعیت اعمال شده، از سفر به خارج از آمریکا خودداری ورزند.

گوگل در پاسخ به آن دسته از کارکنان خود که پرسیده اند من یکی از افرادی هستم که نام کشورم در این فهرست قرار گرفته است، آیا می توانم به خارج از آمریکا سفر کنم؟ گفته است: لطفا تا زمانی که این ممنوعیت برداشته نشده است به خارج از آمریکا سفر نکنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شرکت گوگل هچنین درپاسخ به آن دسته از کارکنان خود که نام کشورشان درفهرست ممنوعیت صدور روادید قرا رگرفته و پرسیده اند، چنانچه یک سفر فوری بین المللی کاری پیش آید، آیا می توانند به این سفر راهی شوند؟ تذکر داد: تا زمان برداشته شدن این ممنوعیت، از آنجا که قادر به بازگشت دوباره به آمریکا نخواهید بود، لطفا سفر خود را لغو کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان شرکت گوگل در آمریکا حبس شدند

کارکنان شرکت گوگل در آمریکا حبس شدند