مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1395 ساعت 17:102017-01-28اقتصادي

نعمت زاده : تولید 15 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی در کشور


تولید خودرو و موتورسیکلت های برقی و هیبریدی در دستور کار بوده و امسال 15 هزار موتور سیکلت برقی در کشور تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" ؛ محمدرضا نعمت زاده در مراسم جایگزینی چهل هزارمین تاکسی فرسوده موسوم به طرح کلید به کلید در ایران خودرو افزود : از ابتدای تیر ، جلوی ثبت سفارش موتورهای کاربراتوری را گرفتیم و تولید موتورهای انژکتوری را آغاز کردیم و کیفیت لازم و استانداردهای محیط زیست و سازمان استاندارد را به دست آوردند و کار شروع شده است تا هر چه زودتر عرضه شود.

نعمت زاده گفت : از اوایل سال 93 بسته حمایتی تولید خودروهای برقی را ارائه دادیم و این در حالی است که تولید این نوع خودروها در بسیاری از کشورها دارای معافیت های مالیاتی و یارانه است.

وی افزود : وظیفه ما به عنوان سیاستگذار بخش صنعت و خودرو این است که همگام با رشد تکنولوژی در جهان حرکت کنیم چون صنایعی که نتوانند خودشان را با پیشرفت علم و فنآوری تطبیق دهند ، محکوم به فنا هستند ، ولی صنعتی که خودش را به روز کرده و صادرات هم دارد در حال فعالیت است.

نعمت زاده با بیان اینکه قول می دهیم سال اینده خودروهای یورو5 را به بازار عرضه کنیم و سرمایه گذاری مشترک با خارجی ها را نیزبر یورو 5 مدنظر داشته باشیم ، گفت: با دو مؤسسه تحقیقاتی موتورهای پیشرفته برای طراحی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعمت زاده : تولید 15 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی در کشور

نعمت زاده : تولید 15 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی در کشور