مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1395 ساعت 10:102017-01-29ورزشي

ویژه های خبری شنبه


انتقاد امام جمعه موقت یزد در خصوص برخی برنامه های فرهنگی /اعطای نشان ایمنی به بعضی از ساختمانها در یزد/ایجاد مشکل از طرف بعضی از شرکتهای بازریابی در فضای مجازی/آمار ثبت ازداوج در یزد/وتصوسری از پیست اسکی در سخوید وحضور ورزشکاران زورخانه ای در نماز جمعه بافق در ویژه های خبری - امام جمعه موقت یزد گفته برخی مجالس و برنامه ها در شهر یزد برپا می شه که با اهداف اسلام و انقلاب مغایرت داره .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیزد آوا حجت الاسلام آیت اللهی افزوده در حسینیه ایران نباید اجازه برپایی چنین مجالسی داده بشه .

نشان ایمنی برای ساختمان های یزد .

خبرگزاری ایسنا نوشت هادی نسب مدیر کل مدیریت بحران استان با اشاره به حادثه پلاسکو ، خواستار ایجاد شاخصی برای تعیین ارزش افزوده ساختمان های ایمن در سطح استان شده و گفته ساختمان های ایمن از سوی شهرداری و نظام مهندسی استان، نشان ایمنی دریافت کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت میبد گفته فروشگاه های مجازی و بازاریابی اینترنتی به مشکلی بزرگ برای بازاریان و اصناف شهرستان میبد تبدیل شده.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ، خلیلی در نشست بررسی مشکلات اصناف میبد با بیان اینکه در سطح شهرستان میبد فقط یک شرکت دارای مجوز برای فعالیت به صورت مجازی وجود داره گفته در صورت مشاهده فعالیت هرگونه شرکت بازاریابی اینترنتی و شبکه ای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه های خبری شنبه

ویژه های خبری شنبه