مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1395 ساعت 12:252017-01-29ورزشي

رییس فدراسیون اتومبیلرانی: موتورسواری بانوان قانومند شده است


رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از دو پیشنهاد ایران برای برگزاری مسابقات رالی زنان مسلمان و رالی موتور زنان مسلمان خبر داد که مورد موافقت فدراسیون جهانی قرار گرفت.

- رییس فدراسیون اتومبیلرانی: موتورسواری بانوان قانومند شده است رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از دو پیشنهاد ایران برای برگزاری مسابقات رالی زنان مسلمان و رالی موتور زنان مسلمان خبر داد که مورد موافقت فدراسیون جهانی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود صیدانلو صبح یک شنبه در یک نشست خبری گزارشی از عملکرد یک ساله اش در این فدراسیون ارائه داد و سپس پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

او در گزارش اولیه اش بیان کرد: در سال 94 فدراسیون در چهار نوبت تغییر و تحول مدیریتی داشت که در نهایت مجمع برگزار شد و من کارم را در فدراسیون اتومبیلرانی آغاز کردم.

در آن زمان فدراسیون شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشته بود و در اصلی ترین اتفاق از تقویم فدراسیون جهانی خارج شده بودیم و هیچ کدام از میزبانی های مان برگزار نمی شد.

رییس فدراسیون اتومبیلرانی، ادامه داد: در ابتدا سعی کردیم تقویم منسجمی را تدوین کنیم که در سال 95 قابل اجرا باشد که تاکنون نیز 90 درصد آن تقویم عملی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون اتومبیلرانی: موتورسواری بانوان قانومند شده است

رییس فدراسیون اتومبیلرانی: موتورسواری بانوان قانومند شده است