مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1395 ساعت 13:502017-01-29بين الملل

وزیر دارایی آلمان: اتخاذ سیاست درهای باز اشتباه بود


" ولفگانگ شوئبله وزیر دارایی آلمان امروز یکشنبه گفت آلمان با اتخاذ سیاست مهاجرتی درهای باز که با ورود بیش از یک میلیون آواره به این کشور در طول دو سال گذشته همراه بود ، مرتکب اشتباه شد و برلین سعی دارد تا از اشتباهات گذشته درس بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز از برلین، شوئبله در مصاحبه با نشریه ولت امزونتاگ با بیان این مطلب اعلام کرد : ما سعی داریم آنچه را که در سال 2015 بر آلمان رفت اصلاح کنیم ، ما سیاستمدارها هم انسان هستیم و مانند همه اشتباه می کنیم ولی دست کم باید از اشتباهات درس عبرت بگیریم.

شوئبله یکی از اعضای حزب دمکرات مسیحی به رهبری آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان است که بخش اعظمی از حمایت مردمی را به علت اتخاذ سیاست های مهاجرتی از دست داد.

موضوع آوارگان همچنین موجب بروز تفرقه و اختلاف در اتحادیه اروپایی شد و بسیاری از کشورهای اروپایی از پذیرش آوارگان بر اساس سهمیه تعیین شده سرباز زدند.

وزیر دارایی آلمان تاکید کرد لازم است اروپا موضوع هماهنگی سیاست های خود را در تخصیص منافع اجتماعی و توزیع برابرتر آوارگان در میان کشورهای عضو مورد تجدید نظر قرار دهد.

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد سیاست مربوط به آوارگان بزرگترین مسئله برای رای دهندگان در انتخابات ماه سپتامبر در آلمان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دارایی آلمان: اتخاذ سیاست درهای باز اشتباه بود

وزیر دارایی آلمان: اتخاذ سیاست درهای باز اشتباه بود