مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1395 ساعت 13:302017-01-30بين الملل

هکرها در کمین گوشی سامسونگ ترامپ


شنیده ها حاکی از آن است که رییس جمهور آمریکا هنوز از گوشی گلکسی سامسونگ خود استفاده می کند و کمتر با گوشی امنیتی بویینگ که مختص رییس جمهور آمریکاست کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیلی میل، گوشی همراه بویینگ یک گوشی خودتخریب شونده و فوق العاده امنیتی است که توسط شرکت بویینگ با همکاری آژانس حفاظت اطلاعات آمریکا(دیسا) طراحی و ساخته می شود.

این گوشی همراه توانایی رمزنگاری تماس ها، مکالمات، پیامک ها و وبگردی کاربر را به صورت کامل دارد.

مقامات حفاظت اطلاعات اعلام کرده اند مهمترین ویژگی گوشی بویینگ این است که هیچ داده ای روی آن ذخیره نمی شود و تمام اطلاعات مورد نیاز بر روی سرورهایی قرار دارد که بیشترین میزان حفاظت برای آنها در نظر گرفته شده است.

نیویورک تایمز در روز تحلیف ترامپ گزارشی منتشر کرد که دونالد ترامپ گوشی شخصی خود را به مقامات امنیتی تحویل داده است اما کمتر از یک هفته بعد طی یک گزارش دیگر اعلام کرد که گویا رییس جمهور جدید همچنان به گوشی سامسونگ اندرویدی خود دسترسی دارد و از بویینگ استفاده نمی کند.

بسیاری از متخصصان معتقدند که یک گوشی اندرویدی پتانسیل بالایی برای هک شدن دارد و مطمئنا هیچ دستگاهی به اندازه تلفن همراه رییس جمهور آمریکا برای هکرها جذابیت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هکرها در کمین گوشی سامسونگ ترامپ

هکرها در کمین گوشی سامسونگ ترامپ