مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1395 ساعت 14:552017-01-31بين الملل

فیون و همسرش بازجویی شدند


فرانسوا فیون، کاندیدای ریاست جمهوری محافظه کاران فرانسه که همسرش با اتهام سوء استفاده از مبالغ عمومی به عنوان یک سمت تشریفاتی روبرو است، با همسرش پنلوپ در ارتباط با این پرونده هدف بازجویی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری پرس اسوسیشن، یک منبع خبری نزدیک به تحقیقات این خبر را فاش کرد اما نگفت، که این بازجویی از فیون و همسرش پنلوپ از سوی بازرسان در کجا انجام شده است.

چند روز پیش دادستان مالی فرانسه یک پرونده تحقیقات در ارتباط با اتهام اختلاس و سوءاستفاده از اموال عمومی را علیه فیون مطرح کرد.

این تحقیقات بعد از آن به جریان افتاد که یک نشریه فرانسوی به "لوکانار آنشنه" گزارش داد که پنلوپ همسر فرانسوا فیون حدود 500 هزار یورو بابت کاری که انجام نداده از پارلمان پول دریافت کرده است.

"لوکانار آنشنه" نوشته بود پنلوپ فیون همسر نخست وزیر سابق فرانسه این پول را زمانی که همسرش یک قانونگذار بود و به عنوان مشاور پارلمانی برای او خدمت می کرد، دریافت کرده است.

برای نمایندگان فرانسوی غیر قانونی نیست که بخواهند بستگان خود را استخدام کنند، البته این امر تا زمانی صادق است که آنها خالصانه کار کنند.

سخنگوی فرانسوا فیون، نخست وزیر سابق فرانسه و نامزد ریاست جمهوری انتخابات امسال با رد انجام هرگونه اقدام اشتباه تاکید کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیون و همسرش بازجویی شدند

فیون و همسرش بازجویی شدند