مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1395 ساعت 15:202017-02-01ورزشي

افتتاح 38 طرح خدماتی و زیرساختی ویژه دهه فجر در بهزیستی یزد


مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد از اجرای 73 برنامه در قالب 38 افتتاحیه و 35 برنامه فرهنگی و کارگاه های آموزشی ویژه دهه فجر در این اداره کل خبر داد.

- افتتاح 38 طرح خدماتی و زیرساختی ویژه دهه فجر در بهزیستی یزد مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد از اجرای 73 برنامه در قالب 38 افتتاحیه و 35 برنامه فرهنگی و کارگاه های آموزشی ویژه دهه فجر در این اداره کل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جلیل عفتی با تبریک ایام الله دهه فجر در مورد برنامه های اداره کل بهزیستی استان یزد، اظهار کرد: برنامه های این سازمان در حوزه های افتتاحی، فرهنگی و ورزشی است.

وی نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک سراسر استان را از جمله برنامه های تدوین شده به مناسبت دهه فجر دانست و گفت: برگزاری جشن انقلاب در مهدهای کودک، مراکز سالمندی و ادارات بهزیستی استان، جشنواره ورزشی کارکنان، مسابقات فرهنگی ویژه خانواده بهزیستی و بازدید از خانواده مددجویان تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان از جمله این برنامه هاست.

وی افتتاح 38 طرح در مجموعه بهزیستی استان یزد را یکی دیگر از فعالیت های شاخص بهزیستی در دهه فجر دانست و گفت: این طرح ها در شهرستان های اردکان، اشکذر، ابرکوه، میبد، بافق، خاتم، تفت، یزد و مهریز به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 38 طرح خدماتی و زیرساختی ویژه دهه فجر در بهزیستی یزد

افتتاح 38 طرح خدماتی و زیرساختی ویژه دهه فجر در بهزیستی یزد