مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1395 ساعت 10:162017-02-02ورزشي

مسابقات تنیس دیویس کاپ - پاکستان جدال شاهین خالدان با اکیل خان در بازی نخست


مسابقات تنیس گروه دو دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه با حضور سرداور مسابقات، نمایندگان فدراسیون ایران و پاکستان و اعضای تیم های ملی تنیس ایران و پاکستان قرعه کشی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در اولین دیدار این مسابقات فردا جمعه ساعت 10 صبح به وقت محلی اسلام آباد، شاهین خالدان به دیدار اکیل خان خواهد رفت و انوشا شاهقلی به دیدار قریشی می رود.

همچنین در دومین این رویدادها روز شنبه ساعت 11 صبح به وقت محلی تیم دو نفره ایران متشکل از البرز اخوان و حمیدرضا نداف به مصاف تیم علی خان اکبر و محمد عبید می روند و در آخرین روز این رویدادها یکشنبه ساعت 10 صبح به وقت محلی انوشا شاهقلی با اکیل خان روبرو می شود و شاهین خالدان به مصاف قریشی می رود.

انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، حمیدرضا نداف، البرز اخوان، امیر حسین بادی تیم ملی تنیس ایران را تشکیل می دهند و سرپرستی تیم ملی تنیس کشورمان بر عهده قاسم کردی است، سعید احمدوند به عنوان سرمربی ملی پوشان را همراهی می کند و سیف الله بهزاد پور به عنوان مربی، مصطفی عطلایی به عنوان مربی بدنساز و دکتر مهرشاد پورسعید به عنوان پزشک در تیم حضور دارند.

تیم ملی تنیس کشورمان از 15 لغایت 17 بهمن ماه در زمین های هارد کورت در گروه دو آسیا و اقیانوسیه به مصاف تیم ملی پاکستان می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات تنیس دیویس کاپ - پاکستان جدال شاهین خالدان با اکیل خان در بازی نخست

مسابقات تنیس دیویس کاپ - پاکستان جدال شاهین خالدان با اکیل خان در بازی نخست