مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1395 ساعت 11:262017-02-02فرهنگي

فارس گزارش می دهد آغاز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اکران 16 فیلم در یاسوج


سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از امروز با اکران 16 فیلم در یاسوج آغاز به کار می کند.

- آغاز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اکران 16 فیلم در یاسوج سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از امروز با اکران 16 فیلم در یاسوج آغاز به کار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یاسوج، سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر عصر امروز به میزبانی شهر یاسوج و سینما هنر این شهر آغاز به کار می کند و سینمای شهر یاسوج پذیرایی علاقه مندان به هنر و مخاطبان جشنواره فیلم فجر است.

در اولین روز از جشنواره فیلم فجر که ساعت 17 عصر امروز آغاز می شود فیلم انزوا به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی برای علاقه مندان به نمایش گذاشته می شود، سپس فیلم تابستان داغ به کارگردانی ابراهیم ایرج زاده در ساعت 19 در سالن سینما هنر اکران می شود.

در دومین روز این جشنواره دو فیلم یک روز به خصوص به کارگردانی همایون اسعدیان و سوفی و دیوانه به کارگردانی مهدی کرم پور به نمایش گذاشته می شود.

روز شنبه 16 بهمن جشنواره فیلم فجر در سومین روز اکران خود فیلم سینمایی خانه دیگری به کارگردانی بهنوش صادقی را به روی پرده سینما هنر خواهد رفت و در ساعت 19 هم فیلم ترومای سرخ (تقصیر من نیست) به کارگردانی اسماعیل میهن دوست به نمایش گذاشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد آغاز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اکران 16 فیلم در یاسوج

فارس گزارش می دهد آغاز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اکران 16 فیلم در یاسوج