مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1395 ساعت 12:552017-02-02بين الملل

سه هزار نیروهای عرب درکنار کردها در عملیات رقه شرکت می کنند


رهبر جریان مخالف"الغد السوری" و از چهره های شناخته شده مخالفان سوری اعلام کرد که نیروهای عرب متشکل از 3000 عضو تحت فرماندهی وی در عملیات آزادسازی شهر الرقه مشارکت خواهند کرد.

- رهبر جریان مخالف"الغد السوری" و از چهره های شناخته شده مخالفان سوری اعلام کرد که نیروهای عرب متشکل از 3000 عضو تحت فرماندهی وی در عملیات آزادسازی شهر الرقه مشارکت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد الجرباء، رییس جریان الغد السوری (فردای سوریه) که یک دوره هم رییس ائتلاف مخالفان سوری بوده در مصاحبه با خبرگزاری رویترز گفت: نیروهای نخبه عربی متشکل از 3000 عضو تحت فرماندهی من در راستای آمادگی برای مشارکت در عملیات آزادسازی شهر رقه آموزش هایی را توسط ائتلاف بین المللی دریافت می کنند.

وی گفت: هم اکنون آمادگی ها برای درگیری های رقه آغاز شده است و برنامه هایی با نیروهای ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا برای آموزش وجود دارد و ما با قدرت آماده شرکت در این درگیری ها هستیم تا شهر خود را از سرطان تروریسم آزاد کنیم.

الجربا که از رهبران قبیله ای در میان عرب ها در شمال سوریه است پیش بینی می شود در کنار کردها در این عملیات تحت فرماندهی آمریکا شرکت کند.

رییس جریان الغد السوری گفت توافقی را در دسامبر سال گذشته با ائتلاف بین المللی به منظور شرکت دادن نیروهای نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه هزار نیروهای عرب درکنار کردها در عملیات رقه شرکت می کنند

سه هزار نیروهای عرب درکنار کردها در عملیات رقه شرکت می کنند