مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1395 ساعت 13:052017-02-02سياسي

اقدامات ترامپ نشانه بن بست نظام سیاسی آمریکا


مشاور عالی فرمانده کل قوا اقدامات اسلام هراسانه رییس جمهور جدید آمریکا را نشان دهنده به بن بست رسیدن نظام سیاسی این کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز اراک؛ سردار سرلشگر رحیم صفوی در اجتماع رزمندگان استان مرکزی در مصلی بیت المقدس اراک گفت دشمنی آمریکا با اسلام مربوط به رییس جمهور فعلی یا پیشین نیست و سابقه دیرینه ای دارد.

مشاور عالی نظامی فرمانده کل قوا افزود دشمن از پیشرفت های علمی و عمیق شدن قدرت ایران در منطقه به خشم آمده و قصد دارد با تهدید و تحریم پیشرفت علمی ایران را متوقف کند غافل از اینکه ایران اسلامی بدون نیاز و وابستگی به سمت قله های رفیع پیشرفت در حرکت است.

سردار صفوی شکست اهداف استعماری و استکباری آمریکا و عمال خودفروخته منطقه ای آنها را یاد آور شد و گفت : آمریکا و متحدانش قصد داشتند جبهه مقاومت را با براندازی بشار اسد و سوریه تضیعف کنند اما محکوم به شکست هستند.

او در ادامه با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود انقلاب اسلامی عزت، آزادگی و خودباوری را به ملت بزرگ ایران هدیه داد و پیشرفت های علمی، فضایی، نانو، سیاسی و دفاعی نشان دهنده حرکت رو به جلوی ایران و رسیدن به مرزهای خودباوری و تکنولوژی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات ترامپ نشانه بن بست نظام سیاسی آمریکا

اقدامات ترامپ نشانه بن بست نظام سیاسی آمریکا