مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1395 ساعت 13:262017-02-02اقتصادي

بخشدار زیدون خبر داد بهسازی روستای تل چگاه علیا با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان


بخشدار زیدون از بهسازی روستای تل چگاه علیا با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان خبر داد.

- بهسازی روستای تل چگاه علیا با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان بخشدار زیدون از بهسازی روستای تل چگاه علیا با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان خبر داد.

سید ذبیح الله فرخنده زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سردشت زیدون اظهار کرد: با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان روستای تل چگاه علیا بخش زیدون زیرسازی، جدول گذاری و بهسازی شد.

وی ادامه داد: زیرسازی این روستا به طول 2 کیلومتر و جدول گذاری معابر روستا به طول 800 متر و همچنین سه دهانه پل جهت هدایت آب های سطحی روستا صورت گرفته است.

بخشدار زیدون تصریح کرد: امید است در آینده نزدیک با همکاری اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهبهان و اداره راهداری آسفالت این روستا در قالب طرح قیر رایگان آسفالت شود.

فرخنده زاده ضمن اشاره به آسفالت معابر روستایی در بخش زیدون با استفاده از قیر رایگان خاطرنشان کرد: این طرح تحول بسیار خوبی در بهسازی و آسفالت روستایی و زیباسازی معابر روستایی رخ داده است.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید اهمیت بسیار زیادی به روستاییان قائل است و در موضوع بهسازی و توسعه متوازن در سطح روستاها اقدامات برجسته ای را در سطح منطقه انجام داده که با ایجاد تعامل و همکاری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار زیدون خبر داد بهسازی روستای تل چگاه علیا با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان

بخشدار زیدون خبر داد بهسازی روستای تل چگاه علیا با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومان