مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1395 ساعت 13:502017-02-03فرهنگي

کارگردان «لاله» در برج میلاد چه می کند؟/ «فیلمم به گروگان گرفته شده است»


این خیلی بی انصافی است  که تمام زندگی من با پروژه «لاله» گروگان گرفته شده و چهار سال است که تکلیف این فیلم را روشن نمی کنند.

- کارگردان لاله در برج میلاد چه می کند؟/ فیلمم به گروگان گرفته شده است اسدالله نیک نژاد گفت: این خیلی بی انصافی است  که تمام زندگی من با پروژه لاله گروگان گرفته شده و چهار سال است که تکلیف این فیلم را روشن نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگردان فیلم لاله که فیلمش از همان اولین روزهای آغاز به کار مدیرت جدید در سازمان سینمایی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به خبری جنجالی و حاشیه ساز تبدیل شد این روزها به ایران آمده و با حضور در برج میلاد به تماشای فیلم های سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر می نشیند.

او در گفتگویی با ایسنا، درباره ی آخرین وضعیت فیلم سینمایی لاله بیان کرد: هنوز اتفاقی نیفتاده است و مدیران زیر مجموعه سازمان سینمایی همچنان موضوع را دست به دست می کنند و در واقع استراتژی کشتن زمان و فراموش کردن موضوع در حال اتفاق افتادن است.

او افزود: اما من این کار را فراموش نکرده ام و به طور مداوم در حال تماس و پیگیری آن هستم اما در نهایت غیر مسئولی این پروژه مدام به عقب انداخته می شود.

متاسفانه هیچ نهاد جدی در مملکت با اینها برخورد نمی کند تا تکلیف پول و این همه زحمت در پروژه لاله که به هیچ دلیلی غیر قانونی و غیرحرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان «لاله» در برج میلاد چه می کند؟/ «فیلمم به گروگان گرفته شده است»

کارگردان «لاله» در برج میلاد چه می کند؟/ «فیلمم به گروگان گرفته شده است»