مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 بهمن 1395 ساعت 18:052017-02-03پزشكي

ریشه کنی هپاتیت c درکشور تا 1410 + فیلم


بیماری هپاتیت c تا سال 1410درکشور ریشه کن می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز فارس،دکترسید موید علویان که در همایش یک روزه تازه های کبد در شیراز بابیان این که با داروهای جدیدی که درکشوربرای درمان بیماری هپاتیت cبومی سازی شده و دراختیار بیماران قرارگرفته این بیماری درمان قطعی می شوند ،گفت: این تعهد را می دهیم که تاسال 1410بیماری هپاتیتc را درایران ریشه کن کنیم.

وی بااشاره به این که استان گلستان وسیستان وبلوچستان بیشترین آمارمبتلایان به این ببماری را داشته اند و اکنون تاحدچشم گیری کاهش یافته است ، گفت: بیماری هپاتیت نوع bنیز قابل کنترل است ونوع cبه صورت قطعی درمان می شود.

دکترعلویان مصرف نوشابه های شیرین گازدار ، فست فودها ومکمل های نیروزا که درباشگاه های بدن سازی استفاده می شود را دشمن درجه یک کبد دانست وافزود: کبدچرب در مردم زمینه ساز بسیاری از بیماری ها بویژه بیمارهای قلبی عروقی وکبدی می شود و هپاتییت نیز از جمله بیماری هایی است که ناشی از کبد چرب است.

وی ورزش ، تغییر رژیم عذایی مناسب وپرهیز از رفتارهای پرخطرجنسی اعتیاد را ازجمله راه های جلوگیری از ابتلا به بیماری هپاتیت دانست وگفت: با انجام ازمایش می توان از وجود این بیماری ویروسی دربدن مطلع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کنی هپاتیت c درکشور تا 1410 + فیلم

ریشه کنی هپاتیت c درکشور تا 1410 + فیلم