مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1395 ساعت 03:102017-02-04فرهنگي

یک نشست تمام حاشیه ای برای فیلم «قاتل اهلی»


در روزهایی که جشنوراه فیلم فجر به آرامی و حتی نشست های خبری اش با کمترین حاشیه ای برگزار می شد، فیلم «قاتل اهلی» این روند را بر هم زد.

- در روزهایی که جشنوراه فیلم فجر به آرامی و حتی نشست های خبری اش با کمترین حاشیه ای برگزار می شد، فیلم قاتل اهلی این روند را بر هم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بامداد هفدهم بهمن ماه پس از پایان نمایش فیلم قاتل اهلی در برج میلاد، بر خلاف انتظار عده ای، نشست پرسش و پاسخ فیلم قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی با حضور تهیه کننده و کارگردان که از مدت ها قبل جدل ها و حاشیه های زیادی بینشان به وجود آمده بود، برگزار شد.

این نشست در طول مدت زمان برگزاری هم با حرف های گاهی تند کیمیایی دنبال شد اما در پایان به بحث و جدل میان مسعود کیمیایی، پولاد کیمیایی، منصور لشکری قوچانی و اشک های دختر تهیه کننده قاتل اهلی کشیده شد.

در این نشست علاوه بر مسعود کیمیایی و منصور لشکری قوچانی، پولاد کیمیایی، پگاه آهنگرانی، بهزاد عبدی (آهنگساز) و فرشاد معتمدی (مدیر فیلمبرداری) هم حضور داشتند.

ضمن اینکه دبیر جشنواره فیلم فجر فریدون جیرانی، سعید سهیلی و سعید راد هم از جمله مدیران و هنرمندان حاضر در این نشست بودند.

مسعود کیمیایی در ابتدای صحبت های خود خطاب به اهالی رسانه اظهار کرد: این آمدن و نشستن با شما تبعات دارد که بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نشست تمام حاشیه ای برای فیلم «قاتل اهلی»

یک نشست تمام حاشیه ای برای فیلم «قاتل اهلی»