مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1395 ساعت 13:312017-02-05اقتصادي

رییس شورای شهر شیراز خبر داد اجرای طرح تجمیع ریزدانه ها برای نخستین بار در شیراز


رییس شورای شهر شیراز با اشاره به تسهیلات مدیریت شهری شیراز در بازسازی و ایمن سازی بناهای فرسوده گفت: معافیت در پرداخت عوارض و تجمیع ریزدانه ها توسط دفاتری با نام تسهیل گری، - ازجمله اقدامات شهرداری و شورای شهر شیراز در مرمت و ایمن سازی بناهای فرسوده است.

غلام­مهدی حق­دل ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اجرای سبک معماری ایرانی اسلامی بحث سنگینی است که شوربختانه به واسطه تبعیت بسیاری از افراد در شکل­ دهی به المان­ های شهری از سبک معماری غربی، به فراموشی سپرده شده است.

وی افزود: ایران مهد فرهنگ و تمدن است و بالطبع آثار باستانی بسیاری در آن وجود دارد که حفظ آن­ها مستلزم مرمت و بازسازی آن به سبک معماری ایرانی اسلامی است.

رییس شورای شهر شیراز تصریح کرد: اولویت مدیریت شهری شیراز نیز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ با آثار تاریخی بسیار که عقبه بسیاری از آن­ها به قرن سوم هجری قمری می­ رسد، همواره بر حفظ منظر و سیمای شهری بر اساس سبک معماری ایرانی اسلامی بوده است.

حق­دل با بیان اینکه توسعه فضاهای گردشگری رابطه تنگاتنگی با بازسازی و مرمت بناهای تاریخی دارد گفت: بازسازی بناهای تاریخی، اصل معماری است و آنچه در این روند حائز اهمیت بسیار بوده، موضوع توسعه فضاهای گردشگری است که مدیریت شهری شیراز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر شیراز خبر داد اجرای طرح تجمیع ریزدانه ها برای نخستین بار در شیراز

رییس شورای شهر شیراز خبر داد اجرای طرح تجمیع ریزدانه ها برای نخستین بار در شیراز