مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1395 ساعت 03:002017-02-05فناوري

طراحی نرم افزار خودرو با الهام از استراتژی های شکار پنگوئن


به نظر می رسد که تولیدکنندگان خودورهای هوشمند با الهام از پنگوئن ها به دنبال روش هایی برای اطمینان از سازمان دهی ایمن کدها در این گونه خودروها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسناو به نقل از تک اکسپلور، ایده خودروهای خودران که کاملا بدون هدایت دست عمل می کنند باعث می شود که افراد در مواجهه با این خودورها دچار اضطراب شده و نگران این باشند که این خودروها با این همه نرم افزار دیجیتالی به چه نحو عمل می کنند.

محققانی که بر روی ایمنی نرم افزارهای خودور عمل می کنند می گویند با هوشمند شدن خودروها ایمنی به یک اولویت بسیار مهم تبدیل شده است و استفاده از اطلاعات دیگر خودروها، چراغ های راهنمایی و منابع آنلاین اهمیت صد چندان یافته است.

محققان دانشگاه هال به بررسی سیستم آزمایشی با الهام از پنگوئن ها پرداخته اند که در آینده می تواند برای افزایش ایمنی خودروهای هوشمند به کار گرفته شود.

محققان با مطالعه رفتار پنگوئن ها دریافتند کارایی استراتژی هایی که این حیوانات در زمان شکار در پیش می گیرند بسیار قابل توجه است.

آنها دریافتند فعالیت گروهی پنگوئن ها در طول شکار، کاوش و جستجو در قالب گروه و غواصی همزمان برای گیر انداختن ماهی ها کلید موفقیت آن ها در این استراتژی هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی نرم افزار خودرو با الهام از استراتژی های شکار پنگوئن

طراحی نرم افزار خودرو با الهام از استراتژی های شکار پنگوئن