مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1395 ساعت 07:202017-02-06سياسي

برگزاری دومین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت در 26 بهمن


دومین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت در راستای تقویت بخش معنوی گردشگری با حضور شخصیت های علمی خارج از کشور و اساتید داخل و متخصصان حوزه گردشگری طی روزهای 26 و 27 بهمن ماه برگزار می شود.

- محمدحسین ایمانی خوشخو در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر، با اشاره به ابعاد گردشگری معنوی در کشور، با بیان اینکه گردشگری دارای دو صورت ظاهری و معنوی است، اظهار کرد: بخش معنوی گردشگری به روح و روان انسان مرتبط بوده زیرا آرامش روح انگیزه اولیه سفر است که تاکنون کمتر مورد توجه قرار داشته است.

رییس دانشگاه علم و فرهنگ با اشاره به تاکید مضامین ادبی بر داشتن نگاه عبرت آمیز بر آثار باستانی، افزود: ما در پی استخراج نگاه معنوی از دل مفهوم گردشگری و تقویت این حوزه هستیم تا از این طریق بازدهی سفر بیشتر می شود.

وی به برگزاری دومین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت در راستای تقویت بخش معنوی گردشگری اشاره کرد و گفت: طی روزهای 26 و 27 بهمن ماه دومین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت با حضور شخصیت های علمی خارج از کشور و اساتید داخل و متخصصان حوزه گردشگری برگزار می شود.

در این راستا پیش نشست ها و ملاقات هایی را با بزرگان صاحبنظر در قم و تبریز و صاحبنظرانی از بخش های مختلف همچون بنیاد ایران شناسی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت در 26 بهمن

برگزاری دومین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت در 26 بهمن