مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1395 ساعت 14:152017-02-07اقتصادي

دولت به اقشار کم درآمد یارانه سفر نوروزی بدهد


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به اوضاع اقتصادی مردم،به هیچ عنوان نباید امسال شاهد افزایش بلیت قطار باشیم.

- محمدرضا رضایی کوچی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نرخ بلیت قطار در سفرهای نوروزی،گفت:باید توجه داشت که بیشترین مسافران قطار قشر متوسط به پایین جامعه و کم درآمد هستند و اقشار برخوردار یا از هواپیما استفاده می کنند و یا دارای خودروی شخصی هستند، بنابراین طبیعی است که دولت باید به قشر کم درآمد جامعه برای سفر توجه بیشتری داشته باشد.

دولت باید از سفرهای نوروزی حمایت کندنماینده مردم جهرم درمجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه گردشگری و سفر باعث می شود که مردم از لحاظ روحی و جسمی با نشاط تر شده و فضایی که در راستای این سفرها ایجاد می شود به اقتصاد کشور نیز کمک می کند، از این رو دولت باید از سفرها حمایت کند و به خصوص در تعطیلات نوروز تسهیلات ویژه ای فراهم کند تا مردم بتوانند به مسافرت بروند.

وی افزود:طبیعی است که پس از یکسال کار و تلاش خانواده ها بتوانند در تعطیلات نوروز به سفر بروند؛چراکه این سفرها می تواند به لحاظ شادابی و طراوت زندگی و تغییر روحیه افراد به نفع جامعه باشد،از این رو،دولت باید در این قضیه ورود کرده و با توجه به ایمن تر بودن قطار نسبت به وسائل حمل و نقل دیگر ،فضایی را فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به اقشار کم درآمد یارانه سفر نوروزی بدهد

دولت به اقشار کم درآمد یارانه سفر نوروزی بدهد