مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1395 ساعت 15:002017-02-07حوادث

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در شیراز


محدودیت های ترافیکی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در شیراز اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، مرکز فارس، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: مسیر اصلی و آغاز راهپیمایی از چهار راه 15 خرداد(پارامونت) به سمت حرم شاهچراغ (ع) است.

سرهنگ کاووس محمدی افزود:محدودیت های ترافیکی براین اساس است که از ساعت 24 جمعه 22 بهمن تا پایان مراسم ازهرگونه توقف خودرو و وسایل نقلیه موتوری در طول مسیر اصلی جلوگیری می شود و در صورت توقف،وسیله نقلیه به پارکینگ انتقال داده می شود.

وی گفت: همچنین از ساعت 6 صبح جمعه از تردد وسایل نقلیه موتوری و غیر موتوری در طول مسیر جلوگیری و ممنوعیت ترافیکی اجرا می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: در تمام خیابان های اصلی و فرعی منتهی به مسیراصلی راهپیمایی محدودیت و ممنوعیت تردد برقرار است.

سرهنگ محمدی افزود: مسیرهای راهپیمایی که با محدودیت ترافیکی مواجه هستند از میدان امام حسین(ع) به سمت چهارراه 15 خرداد، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی به سمت چهارراه 15 خرداد ، چهارراه ذوالانوار به سمت چهارراه 15 خرداد ، تقاطع سینما سعدی به سمت چهارراه 15 خرداد و طول بلوار لطفعلی خان زند از چهارراه 15 خرداد تا سه راه غدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در شیراز

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در شیراز