مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1395 ساعت 15:252017-02-07بين الملل

مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا درپی به راه انداختن جنگهای صلیبی جدید است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" مشاور ارشد ریاست جمهوری آمریکا از روی کار آمدن دولت های ملی گرای افراطی و فاشیست در غرب استقبال می کند و قصد دارد با کلید زدن جنگهای صلیبی جدید به جهان یهودی-مسیحی و عاری از مسلمانان دست پیدا کند.

پایگاه خبری لوبلاگ در مقاله ای به قلم جیم لوب با اشاره به این موضوع نوشت: استیو بنن(بانن)، مشاور ارشد ریاست جمهوری امریکا که از زمان تحلیف دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مسئول موضوعات مرتبط به سیاست خارجی بود، اکنون وارد شورای امنیت ملی شده و اخیرا بسیار علاقه مند نابود کردن داعش شده است.

این در حالی است که بعید به نظر می رسد بنن به فکر حمایت از امریکا دربرابر حمله های تروریستی باشد و این مسأله به خوبی در راهی که این دولت در راستای فرمان اجرایی علیه 7 کشور مسلمان اتخاذ کرد، دیده می شود، زیرا هیچ یک از شهروندان آن کشور ها درحمله های ترورسیتی علیه امریکا دست نداشته اند در صورتی که عربستان سعودی، پاکستان و مصر که شهروندانشان به چنین حملاتی دست زده اند در این فهرست حضور ندارند.

حال در این میان مشاوران امنیتی مانند ژنرال مایک فلین و ژنرال دیوید پترائوس قصد دارند از گفتمان رایج در زمان دولت بوش بهره ببرند تا این تصمیم را مهم جلوه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا درپی به راه انداختن جنگهای صلیبی جدید است

مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا درپی به راه انداختن جنگهای صلیبی جدید است