مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1395 ساعت 15:362017-02-07سياسي

یادداشت/ تطهیر گاف های ممیزی به سبک ارشاد دولت یازدهم


وزیر ارشاد در اختتامیه سی و چهارمین دوره جایزه سال کتاب جمهوری اسلامی ایران سخنانی مبنی بر تغییر نگاه ارشاد در حوزه ممیزی کتاب عنوان داشت که بخشی از آن با قوانین جمهوری اسلامی در حوزه نشر مغایر است.

- " - حسام آبنوس: تصمیم گرفته ایم دیگر اعلام خط قرمز نکنیم، بلکه حتی همین سه هزارم را هم از طریق مذاکره و گفتگو با پدیدآورندگان آثار حل کنیم و آنها به اصلاح متونی از آثارشان که خطوط قرمز را رعایت نکرده اند، بپردازند تا همگان با هر فکر و اندیشه ای و در آزادی بیان، آثار خود را منتشر کنند.

این سخنان از لسان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی در حالی در روزهای دهه فجر و در اختتامیه جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایراد شده که باید پرسید مبنای این سخن کجاست؟ اگر برای دعواهای انتخاباتی است که حرفی نیست و جای نگرانی نیست ولی باید به ایشان که ظاهرا سوابق امنیتی نیز دارد یادآوری کرد که در کجا زندگی می کنند.

جناب آقای صالحی امیری وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی شما سخنانی می زنید که خواننده و شنونده آنها شک می کند که این سخنان در کشور انقلابی ایران بیان شده باشد.

کسی منکر آزادی بیان نیست و نگارنده نیز از باب سخن شما راحت سخنم را عنوان کرده ام زیرا شما فرموده اید که اجازه دهیم آزادی بیان جریان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ تطهیر گاف های ممیزی به سبک ارشاد دولت یازدهم

یادداشت/ تطهیر گاف های ممیزی به سبک ارشاد دولت یازدهم