مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1395 ساعت 11:502017-02-08سياسي

ابتکار فردا میهمان مردم پاکدشت خواهد بود


سرپرست اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران از سفر رییس سازمان حفاظت محیط زیست همزمان با گرامیداشت  ایام الله دهه فجر به شهرستان پاکدشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین افتخار با اعلام این خبر گفت : معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست فردا پنجشنبه برای حضور در جلسات کارشناسی، بازدید و افتتاح چند طرح زیست محیطی و رسیدگی به برخی موضوعات زیست محیطی به شهرستان پاکدشت سفر خواهد کرد.

وی افزود: رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر یک روزه به شهرستان پاکدشت ضمن ادای احترام به مقام شهدا در گلزار شهدای این شهرستان، با جمعی از مردم، مسئولان شهرستان، دانشگاهیان و اعضای تشکل های مردم نهاد محیط زیستی در محل فرمانداری پاکدشت دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

افتخار با اشاره به اینکه معاون رییس جمهور از نزدیک به بررسی چند موضوع زیست محیطی در شهرستان خواهد پرداخت، اظهار داشت: بازدید از موقعیت پیشنهادی شهر 500 هکتاری خوارزمی و نیز بازدید از کارخانه مونتاژ موتور سیکلت برقی از جمله برنامه های ابتکار در این سفر است.

سرپرست اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران تصریح کرد: بازدید از سیستم تصفیه پساب شهرک صنعتی عباس آباد و افتتاح آنلاین خروجی پساب این مجموعه از دیگر برنامه هایی است که باحضور رییس سازمان حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار فردا میهمان مردم پاکدشت خواهد بود

ابتکار فردا میهمان مردم پاکدشت خواهد بود