مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1395 ساعت 13:452017-02-08اجتماعي

استاندار خوزستان: مرکز شهر اهواز باید دوباره مهندسی شود


استاندار خوزستان با بیان این که مرکز شهر اهواز باید دوباره مهندسی شود و طرح جامعی دارای تمام ابعاد مختلف برای مرکز شهر تدوین کرد، گفت: نباید مسایل اصلی و اساسی و خدماتی مردم اهواز، - قربانی کارهای سلیقه ای شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، غلامرضا شریعتی در آیین کلنگ زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح جانباز(زردشت) و تعریض پل کیان آباد که امروز (20 بهمن ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: قطعا روان بودن تردد و عبور و مرور به ویژه در یک کلانشهر از حقوق اصلی و اساسی مردم است.

وی تصریح کرد: روان بودن بار ترافیک علاوه بر مزایای اقتصادی مانند جلوگیری از اتلاف سوخت، کاهش آلودگی هوا و تردد روان و افزایش سرعت جابه جایی مردم در شهر، از نظر روانی نیز آثاری بر روح مردم می گذارد و التیام بخش است.

معطل شدن در ترافیک سبب ناآرامی روان و آسیب رسیدن به اعصاب انسان می شود که به تبع آن بروز رفتار غیرمعقول را در ابعاد مختلف به دنبال دارد.

بنابراین ترافیک روان تر، تمدد اعصاب و آسایش بیشتر را برای مردم به ارمغان خواهد آورد.

استاندار خوزستان افزود: ارتقا استانداردها در حوزه شهری و اجتماعی به سلامت شهر کمک می کند و این سلامت تنها مربوط به جسم نیست بلکه سلامت روح و روان را نیز که از اساسی ترین شاخص ها و موارد سلامت است، نیز شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: مرکز شهر اهواز باید دوباره مهندسی شود

استاندار خوزستان: مرکز شهر اهواز باید دوباره مهندسی شود