مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1395 ساعت 14:152017-02-08سياسي

نجفقلی حبیبی: سرمایه داران در راستای توسعه کشور با دولت همکاری نمی کنند


از دلایل تأکید برحضور احزاب قدرتمند در کشور مسئولیت پذیری احزاب است چرا که در این صورت در مقابل اقداماتی که انجام می دهند و ممکن است برای کشور آسیب هایی به بار آورد پاسخگو خواهند بود.

- نجفقلی حبیبی گفت: از دلایل تأکید برحضور احزاب قدرتمند در کشور مسئولیت پذیری احزاب است چرا که در این صورت در مقابل اقداماتی که انجام می دهند و ممکن است برای کشور آسیب هایی به بار آورد پاسخگو خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نجفقلی حبیبی در نشست علمی دستاوردهای انقلاب اسلامی، تحولات دولت جدید آمریکا و انتخابات 96 که صبح امروز (چهارشنبه) در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد با اشاره به سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب، تصریح کرد: انقلاب با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفت که از بنیان های اصلی حرکت جمهوری اسلامی بوده است.

وی افزود: جمهوریت نظام از طریق انتخابات و رأی مردم در طول این سال ها محقق شده و ادامه یافته است تا حاکمیت مردم بر سرنوشت خود تأثیرگذار باشد و در حوزه استقلال نیز جمهوری اسلامی امروز شیرینی مستقل بودن خود را می چشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه به وجود مشکلاتی در حوزه اخلاق، فساد و مدیریت اشاره کرد و گفت: با همه کرامات جمهوری اسلامی باید تلاشی مضاعف داشته باشیم که برخی مشکلات موجود در حوزه های مختلف ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجفقلی حبیبی: سرمایه داران در راستای توسعه کشور با دولت همکاری نمی کنند

نجفقلی حبیبی: سرمایه داران در راستای توسعه کشور با دولت همکاری نمی کنند