مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1395 ساعت 18:212017-02-09سياسي

صالحی:انقلاب اسلامی مسیر دستیابی به آزادی و استقلال را به روی مستضعفان جهان گشود


دکتر «علی اکبر صالحی» معاون رییس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد تاریخی در قرن های گذشته، مسیر دستیابی به آزادی و استقلال را به روی مستضعفان و محرومان جهان گشود.

- دکتر علی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد تاریخی در قرن های گذشته، مسیر دستیابی به آزادی و استقلال را به روی مستضعفان و محرومان جهان گشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان انرژی اتمی ایران در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه خبری لبنانی العهد که روز پنجشنبه منتشر شد، خاطرنشان کرد که بهترین و موثرترین سلاح در رویارویی با اندیشه و اخلاق باطل غربی و مقابله با گروه های تکفیری در جهان اسلام، پایبندی به معیارها و ارزش های اساسی نهضتی است که حضرت امام خمینی (ره) تا پیروزی و موفقیت رهبری کردند و امروز در سایه رهبری معظم و حکیمانه آیت الله العظمی خامنه ای به پیش می رود.

العهد نوشت: جمهوری اسلامی ایران امروز در حالی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرد که این انقلاب توانسته است، موازنه قدرت در جهان را تغییر دهد و یک الگوی اسلامی برتر را تقدیم و امید را در جان و دل فرزندان امت اسلامی و مستضعفان جهان زنده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی:انقلاب اسلامی مسیر دستیابی به آزادی و استقلال را به روی مستضعفان جهان گشود

صالحی:انقلاب اسلامی مسیر دستیابی به آزادی و استقلال را به روی مستضعفان جهان گشود