مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1395 ساعت 19:552017-02-09سياسي

تجلیل از مدیران و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان


در همایشی از 75 نفر از روسای دادگستریها ،قضات،کارکنان و اعضاء شوراهای حل اختلاف کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما "مرکز کهگیلویه وبویراحمد،رییس کل دادگستری استان در همایش فصلی روسا و دادستان های حوزه های قضایی استان یکی از اهداف این همایش را هم فکری و تعامل هر چه بیشتر برای کاهش جرائم،برخورد با مخلان نظم و امنیت و نیز کاهش ورود پرونده ها به دستگاه قضا اعلام کرد.

حجه الاسلام مزارعی تعداد پرونده های ورودی به دستگاه قضایی استان در 10 ماهه اول امسال را 121 هزار فقره اعلام کرد و افزود: با تلاش شبانه روزی پرسنل این دستگاه،علاوه بر این تعداد پرونده ، هزار و 298 فقره پرونده موجود و بقیه از سالهای قبل با صدور رای مختومه شده است.

وی گفت:در حال حاضر مدت زمان رسیدگی به پرونده ها به ویژه پرونده های مهم در دادسراها و دادگاههای کیفری استان بین 15 تا 20 روز است.

رییس کل دادگستری استان ارتقاء ضریب امنیت،برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت،کاهش جرائم و آسیبهای اجتماعی و رضایتمندی مردم را از اهداف و سیاستهای کاری دستگاه قضایی استان برشمرد و افزود: با تلاش پرسنل دستگاه قضایی استان در بخش "مدت زمان رسیدگی به پرونده ها" در حوزه های بازپرسی ،دادستانی ،دادگاه حقوقی و موجوی پرونده ها در شعب دادگاههای استان رتبه های برتر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مدیران و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان

تجلیل از مدیران و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان