مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1395 ساعت 09:362017-02-10سياسي

استاندار اسبق قم: جبهه مردمی انقلاب اسلامی مدافع انقلاب است


جبهه مردمی انقلاب اسلامی به سمتی پیش می رود که مدافع انقلاب باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از خرم آباد، کرم رضا پیریایی پنج شنبه شب در اولین همایش مجمع جبهه های مردمی انقلاب اسلامی لرستان با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه ما باید رهسپار امر نسیمی باشیم که با عزم جدی مردم و لطف خداوند ایجاد شده است.

استاندار اسبق قم گفت: اهدف تشکیل مجمع مردمی انقلاب اسلامی جلوگیری از تک روی کاندیداهای انتخابات و تثبیت کارآمدی نیروها و همچنین ادامه راه انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: این مجمع در ابتدا متشکل از عده افرادی بود که مسئوول این کار باشند و بعد از تشکیل آن با راه یافتن مردم به این مجمع به صورت مردمی شکل بگیرد.

پیریایی با اشاره به اینکه تاکنون جبهه ای که چنین باشد، وجود نداشته است، تصریح کرد: این جبهه که مردمی بوده و بدون شعار است، به سمتی پیش می رود که مدافع انقلاب اسلامی باشد.

این مسئوول با تاکید به اینکه انتخاب باید انتخاب درستی باشد، خاطر نشان کرد: افرادی در این رابطه در مجمع شهرستان انتخاب شده اند که در لرستان 42 نفر هستند.

وی اضافه کرد: تمام مجمع های شهرستان های کشور تشکیل و نمایندگان آنها نیز انتخاب شده اند و قریب به 20 کمیته در استان تهران تشکیل شده و هر کمیته اقشار مرتبط با خود را انتخاب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اسبق قم: جبهه مردمی انقلاب اسلامی مدافع انقلاب است

استاندار اسبق قم: جبهه مردمی انقلاب اسلامی مدافع انقلاب است