مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1395 ساعت 13:262017-02-10فرهنگي

10 کتاب الکترونیکی برتر ای بوک اپل معرفی شد


چارت پرخواننده ترین کتاب های الکترونیکی آی بوک اپل با نام کتاب و نویسنده و ناشر از سوی روزنامه واشنگتن تایمز اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات "، روزنامه واشنگتن تایمز فهرست 10 کتاب برتر الکترونیکی اپلیکیشن اپل را اعلام کرد.

در زیر فهرست ده عنوان به همراه نویسنده و مختصری از داستان هر رمان آمده است: 1- دختر قبلی اثر جی پی دلانی از انتشارات رندوم هوس دختر قبلی که پرفروش ترین رمان فهرست نیویورک تایمز است کتابی از نوع دختری در قطار و دختران رفته بازمی آیند است.

موضوع این رمان، جنایی روانی و قصه بخت و اقبال نیک یک زن است و سرنوشت رمز آلود زنی دیگر و تصویری از دورویی، مرگ و فریب را روایت می کند.

2- هرگز هرگز اثر کاندیک فاکس و جیمز پترسون از انتشارات لیتل براون 3- پنجاه سایه تیره تر اثر ای ال جیمز از انتشارات ناپف دابلدِی پنجاه سایه تیره تر 150 میلیون نسخه در جهان فروش داشته و به زودی فیلمی بر اساس همین داستان خلق خواهد شد.

داستان این رمان از این قرار است که آناستازیا استیل از اسرار جوانی زیبا اما رنج کشیده که رابطه اش را به خاطر کار تازه اش در خانه انتشاراتی سیاتل قطع کرده می هراسد.

4- درست پشت سرت اثر لیزا گاردنر از انتشارات پنگوئن درست پشت سرت بعد از موفقیت رمان پیشین لیزا گاردنر، رمانی جنایی است که چنین آغاز می شود: آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کتاب الکترونیکی برتر ای بوک اپل معرفی شد

10 کتاب الکترونیکی برتر ای بوک اپل معرفی شد