مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1395 ساعت 12:052017-02-11اقتصادي

خودروسازان داخلی و خارجی با رویایی بزرگ به نمایشگاه خودرو تهران می آیند


نمایشگاه بین المللی خودرواز 26 تا 30 بهمن در محل نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ؛ شرکت ها، کمپانی ها، صنعتگران و تولیدکنندگان بزرگ خودرو از ایران و دیگر کشورهای مختلف پس از یازده سال وقفه، در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران حضور می یابند و جدیدترین تولیدات خود را ارائه و به نمایش عموم می گذارند.

در آستانه توافقات مهم و سرمایه گذاری جدید در خودرو سازی ایران، شرکت های مختلف خودروسازی کشورمان در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران توانمندی های خود را در کنار شرکت های خارجی به نمایش می گذارند.

در این نمایشگاه که از 26 تا 30 بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می شود، علاوه بر شرکت های خودرو ساز داخلی؛کمپانی ها، صنعتگران و تولیدکنندگان بزرگ خودرو از دیگر نقاط مختلف جهان نیز حضور دارند.

استقبال شرکت ها و کمپانی بزرگ جهان برای حضور در ایران که پس از سالها و در نتیجه توافق هسته ای صورت گرفته (برجام)، صورت گرفته، می تواند زمینه ای برای انتقال دانش و فناوری روز صنعت خودرو و جذب سرمایه های خارجی در این صنعت باشد.

در این نمایشگاه که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و زیر مجموعه های این وزارتخانه برگزار می شود، بیش از 200 تولید کننده و شرکت های بزرگ خودرو ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان داخلی و خارجی با رویایی بزرگ به نمایشگاه خودرو تهران می آیند

خودروسازان داخلی و خارجی با رویایی بزرگ به نمایشگاه خودرو تهران می آیند