مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1395 ساعت 13:552017-02-11سياسي

سازمانی جدید برای رسانه ها در راه است


صالحی امیری وزیر ارشاد دولت آقای روحانی در برنامه ای تلویزیونی برخی خبرها را از فعالیت های وزارت خانه متبوعش اعلام کرده که بیش از هرچیز، تشکیل یک سازمان صنفی جدید برای حوزه رسانه در میان آن ها جلب توجه می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا سیدرضا صالحی امیری جمعه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه مازندران گفت: هدف از تشکیل این سازمان، سپردن همه فعالیت های مربوط به رسانه ها به افراد متخصص است.

وی ادامه داد: با تشکیل سازمان نظام رسانه ای، مشکلات رفاهی، بیمه، رسیدگی تخلفات رسانه ای در مطبوعات، خبرگزاری ها و سایت های خبری زیر پوشش مستقیم و تخصصی این سازمان قرار خواهد گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تشکیل سازمان نظام رسانه ای را اقدامی بزرگ توصیف کرد و افزود: این مطالبه بحق رسانه ای کشور بود که سبب می شود تا فعالیت های این حوزه در کشور هدفمند شود.

صالحی امیری گفت: تلاش خواهیم کرد پس از بررسی همه جانبه این لایحه، تا دو هفته آینده آن را برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی تقدیم کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از برنامه این وزارتخانه برای تشکیل سازمان مستقل نظام هنری خبر داد و گفت که پیش نویس اولیه این سازمان نیز تهیه شده است.

وی افزود: هدف اصلی از تشکیل دو سازمان جدید رسانه ای و هنری، انتخاب افراد باتخصص در هر سازمان و رسیدگی تخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمانی جدید برای رسانه ها در راه است

سازمانی جدید برای رسانه ها در راه است