مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1395 ساعت 14:102017-02-11اجتماعي

کاهش هزینه های معافیت خدمت سربازی


معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا، گفت: توانسته ایم با بکارگیری راهکارهایی، هزینه های مربوط به معافیت ها را در سراسر کشور کاهش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر سرهنگ نجف حمید زاده گفت: از آنجا که رویکرد سازمان وظیفه عمومی، ارائه خدمات بهتر با حداقل هزینه به مشمولان و خانواده های آنان است، لذا این سازمان توانسته با به کارگیری راهکارهایی در فرآیند رسیدگی و طرح کاهش هزینه های مربوط به معافیت ها را در سراسر کشور اجرا کند .

وی درباره نحوه رسیدگی به معافیت پزشکی در بیماری های مشهود، گفت: در بیماری هایی مانند قطع عضو ، معلولیت و.

پزشک معاین اولیه در صورت تشخیص و تایید بیماری، پرونده، بدون نیاز به نظریه پزشک متخصص در شورای پزشکی وظیفه عمومی بررسی می شود.

حمید زاده از حذف مراحل واکسیناسیون و معاینه اولیه مشمولان متقاضی معافیت های کفالت و موارد خاص خبر داد و افزود: مشمولانی که از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) درخواست معافیت های کفالت و موارد خاص را ثبت کرده اند، بدون نیاز به انجام معاینه اولیه پزشکی و واکسیناسیون، می توانند مراحل معافیت از خدمت را انجام دهند.

وی ادامه داد: پس از انجام بررسی های لازم از سوی وظیفه عمومی، مشمولی که شرایط معافیت سربازی را نداشته باشد، در صورت دانشجو بودن، معافیت تحصیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش هزینه های معافیت خدمت سربازی

کاهش هزینه های معافیت خدمت سربازی