مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1395 ساعت 14:102017-02-11سياسي

خودکشی دسته جمعی پناهجویان فاجعه حقوق بشری است


نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: تفکرات قرون وسطایی با برخوردهای نژادپرستانه دولتمردان غربی مسئله ای است که نمود آن را در رفتار ترامپ و بازداشت خشن کودک پنج ساله ایران مشاهده می کنیم.

- غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: بحران انسانی پیش آمده در پی جنگ سوریه منجر به افشای هویت حقیقی مدعیان حقوق بشر شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای غربی شعار حقوق بشری دادند اما ما به آن عمل کردیم و همین رویه همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به پذیرش پناهجویان افغان و عراقی گفت: ایران بیش از 3 میلیون پناهجو را تاکنون پذیرش کرده و با آنان همانند شهروندان عادی برخورد کرده است اما کشورهای مدعی غربی برخوردی تبعیض آمیز دارند.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی تصریح کرد: کشورهای غربی از جنگ های خاورمیانه سودهای سرشاری را کسب کرده اند اما حاضر به پذیرش پناهجویان نیستند.

وی ضمن پیش کشیدن خودکشی 7 پناهجوی افغان در آلمان و به چالش کشیدن رفتار مرکل گفت: پناهجویان در کشورهای غربی به جایی رسیده اند که خودکشی دسته جمعی می کنند که این فاجعه بزرگ بشریت است.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: آنچه که در فیلم های هالیوودی و رسانه های غربی بیان می شود همگی نمایش های خیال پردازانه است و در واقعیت سیستم ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکشی دسته جمعی پناهجویان فاجعه حقوق بشری است

خودکشی دسته جمعی پناهجویان فاجعه حقوق بشری است