مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1395 ساعت 17:502017-02-11اقتصادي

افتتاح دفتر بازرگانی سوئد در ایران، روابط دو کشور را توسعه می دهد


امیدواریم در آینده ای نزدیک دفتر بازرگانی و تجاری سوئد در تهران افتتاح شود که این افتتاح می تواند در توسعه همکاری های دو کشور بسیار تاثیرگذار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما"، محمود واعظی در دیدار خانم لین دی وزیر امور اتحادیه اروپا و بازرگانی سوئد افزود: حجم همکاری های تجاری ایران و سوئد هم اکنون 250 میلیون یورو است که با توجه به توانایی های دو کشور زمینه های مناسبی برای افزایش آن وجود دارد .

وی گفت: همکاری های شرکت های خصوصی ایرانی و سوئدی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند این حجم روابط را به سرعت افزایش دهد.

واعظی با اشاره به امضاء یادداشت تفاهم تضمین سرمایه گذاری های متقابل میان ایران و سوئد در سال 2016 تاکید کرد: این یادداشت تفاهم به میزان 100 میلیون یورو تضمین کننده سرمایه گذاری های متقابل است و ما می توانیم تا دوبرابر آن را افزایش دهیم .

وی تصریح کرد: شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می توانند بخش قابل توجهی از این یادداشت تفاهم را به خود اختصاص دهند .

وزیر ارتباطات گفت: برای همکاری با شرکت های سوئدی بسیار مصمم هستیم و امیدواریم با استفاده از خطوط اعتباری در نظر گرفته شده روابط دو کشور بخصوص در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات توسعه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر بازرگانی سوئد در ایران، روابط دو کشور را توسعه می دهد

افتتاح دفتر بازرگانی سوئد در ایران، روابط دو کشور را توسعه می دهد