مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1395 ساعت 10:562017-02-12فرهنگي

اعلام اسامی 140 فیلم راه یافته به جشنواره فیلم 100


140 اثر که به دو بخش اصلی (مسابقه ملی) و مسیر تجربه خارج از مسابقه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 راه یافتند معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، 140 اثر که به دو بخش اصلی (مسابقه ملی) و مسیر تجربه خارج از مسابقه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 راه یافتند معرفی شدند.

99 اثر در بخش اصلی (مسابقه ملی) و 41 اثر در بخش مسیر تجربه به بخش اکران (خارج از مسابقه ) یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 راه یافتند.

بنا بر این گزارش، این آثار از میان تعداد 1179 اثر در بخش اصلی و 565 اثر در بخش مسیر تجربه انتخاب شدند.

اسامی راه یافتگان بخش اکران (خارج از مسابقه) در سه بخش پویانمایی، داستانی و مستند بدین شرح است: پویانمایی: هدف به کارگردانی سید احمد جعفریان ورنوسفادرانی از استان اصفهان/ آقای اُ به کارگردانی گلناز گودرزی از استان البرز/ ترمینال به کارگردانی پژمان علی پوراز استان آذربایجان غربی/ داستان ستاره ها به کارگردانی علیرضاخاشعی از استان تهران/ روز نو به کارگردانی هاجر مهرانی از استان تهران/ برای حراج به کارگردانی علی خرم زاده اصفهانی از استان تهران/ یک لحظه عشق به کارگردانی مرتضی بهرامی از استان تهران/ ما زنده ایم به کارگردانی رسول ذاکری از استان تهران/ سخن ران به کارگردانی میثاق بحرالعلومیان از استان تهران/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی 140 فیلم راه یافته به جشنواره فیلم 100

اعلام اسامی 140 فیلم راه یافته به جشنواره فیلم 100