مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1395 ساعت 15:552017-02-12اقتصادي

کسری بودجه، سرشکن شود


کسری بودجه باید متوازن در قسمت های مختلف سرشکن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما"، احمد دنیا مالی در جلسه امروز شورا با اشاره به کسری بودجه سال 96 نسبت به برنامه پنج ساله دوم، افزود: متاسفانه پس از آنکه برنامه پنج ساله را تصویب کردیم نتوانستیم به صورت متوالی دو کار را انجام دهیم؛ نخست آنکه از کمک های دولت به واسطه شرایط اقتصادی کشور بی بهره بودیم و این منابع محقق نشد و دوم آنکه مدیریت شهری نیز نتوانست منابع پیش بینی شده را تهیه کند.

وی ادامه داد : لذا اتفاقی که افتاده این است که بودجه سال 96 کمتر از آن چیزی است که پیش بینی می کردیم .

دنیا مالی تصریح کرد: بر اساس آنچه در برنامه پنج ساله پیش بینی کردیم بدون در نظر گرفتن کمک های دولت بودجه شهرداری می بایست 23 هزار میلیارد تومان می بود حال آنکه این بودجه رقمی نزدیک به 18 هزار میلیارد تومان خواهد شد .

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان ساخت : این در شرایطی است که در برنامه پنج ساله تاکید شده است که اگر منابع درآمدی محقق نشود برای آنکه خللی در اجرای 6 حوزه ماموریتی شهرداری پیش نیاید باید کسری به طور متوازن سرشکن شود.

به عنوان مثال در توسعه مدیریت هوشمند سازی که نسبت 15 درصد از کل بودجه را شامل می شود که وقتی منابع درآمدی محقق نشود دامنه کاهش بودجه تا 18 هزار میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری بودجه، سرشکن شود

کسری بودجه، سرشکن شود