مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1395 ساعت 11:252017-02-13پزشكي

ایجاد منابع پایدار برای حوزه سلامت ضروری است


سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس از تلاش این کمیسیون برای افزایش مالیات بر دخانیات در بودجه های سنواتی خبر داد وگفت: تلاش می کنیم تا افزایش مالیات بر دخانیات را در بودجه های سنواتی لحاظ کنیم.

- محمدنعیم امینی فرد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره نامه سمن های بیماری های غیرواگیردار به رییس مجلس در مورد ضرورت افزایش مالیات بر دخانیات، افزود: متاسفانه پیشنهاد کمیسیون بهداشت در برنامه ششم برای افزایش مالیات بر مواد دخانی مورد نظر نمایندگان واقع نشد در حالی که در این پیشنهاد تلاش بر این بود تا مالیات مواد دخانی برای تولیدات داخلی 20 درصد و برای محصولات وارداتی 30 درصد افزایش یابد اما این پیشنهاد در مجلس برای تولیدات داخلی 10 درصد و برای مواد دخانی وارداتی به 20 درصد تقلیل پیدا کرد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کشورمان کارکرد دوگانه ای را در مورد وضع مالیات دارد؛ از سویی به دنبال بازدارندگی عوارض دخانیات هستیم اما از سویی دیگر می خواهیم منابعی را برای مدیریت مصرف مواد دخانی با اخذ مالیات ایجاد کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: از سویی دیگر این گلایه به دولت وجود دارد که متاسفانه طی چند سال اخیر از محل مالیات بر دخانیات تخصیص به وزارت بهداشت صورت نگرفته است درحالی که نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد منابع پایدار برای حوزه سلامت ضروری است

ایجاد منابع پایدار برای حوزه سلامت ضروری است