مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1395 ساعت 14:352017-02-13ورزشي

باشگاه پرسپولیس: هواداران ما صحنه های غرورانگیزی را رقم زدند


باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای ضمن تقدیر و تشکر از هواداران به سبب حضور در داربی و حمایت آگاهانه و متعصبانه از تیم محبوب خود در پایان آن بازی، - از آنها برای بازی با سپاهان به منظور حضور با روحیه سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا، دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این اطلاعیه آمده است؛ باشگاه پرسپولیس قبل از هر چیز وظیفه خود می داند از هواداران به جهت حمایتی که در بازی های گذشته و روز داربی از تیم محبوب خود داشتند تقدیر و سپاسگزاری کند.

تردیدی نیست اگر روز یکشنبه با توجه به ظرفیت های در نظر گرفته شده، اعمال محدودیت نمی شد، هواداران پرسپولیس، بیش از این در ورزشگاه حضور پیدا می کردند و اکثریت سکوها را به تسخیر خود در می آوردند.

شما هواداران مثل همیشه مایه فخر و مباهات پرسپولیس بزرگ و مایه سربلندی تیم محبوبتان بوده اید و هستید.

آنچه شما هواداران روز یکشنبه انجام دادید، تکرار صحنه های غرور انگیزی بود که در آخرین روز فصل گذشته شاهد بودیم و آن روز بیش از هر قهرمانی، احساس قهرمان بودن کردیم.

شما هواداران شریف پرسپولیس، بار دیگر یکی از آن لحظات ناب فوتبال ایران و تاریخ پرغرور باشگاه خودتان را رقم زدید، هنگامی که در پایان بازی تشویق ها و حمایت خود را نثار پرسپولیس کردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه پرسپولیس: هواداران ما صحنه های غرورانگیزی را رقم زدند

باشگاه پرسپولیس: هواداران ما صحنه های غرورانگیزی را رقم زدند