مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1395 ساعت 16:352017-02-13فرهنگي

ارزیابی معاون فرهنگی ارشاد از جشنواره پایتخت کتاب


معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارزیابی فعالیت جشنواره پایتخت کتاب ایران گفت: بعد سه سال، پویش اجتماعی – فرهنگی پایتخت کتاب ایران و روستاها و عشایر دوستدار کتاب مسیر خوبی را طی کرده، - زیرا راهش را در بدنه اجتماع پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی رویدادهای ترویج کتاب خوانی، سیدعباس صالحی در ارزیابی سومین دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران اظهار کرد: هیأت داوران مرحله دوم، از میان 102 شهر، 20 شهر را برای مرحله داوری نهایی معرفی کردند.

پرونده هایی که دیده شد و همچنین گزارشی که از پرونده های اولیه ارائه شد، چند نکته را به خوبی نشان می داد: افزایش کمّی شهرهای شرکت کننده، افزایش کمّی طرح ها، تنوع بیشتر طرح ها، کیفیت بالاتر طرح ها نسبت به سال قبل، قوت ضمانت های اجرایی طرح های اصلی در پیوست طرح ها، ارتقاء برنامه ریزی و ارائه طرح ها در شهرهای شرکت کننده، ازجمله این ویژگی ها بود.

مشخص بود که ادبیات برنامه ریزی برای تقویت زیرساخت های کتاب و کتابخوانی در شهرها ارتقا خوبی پیدا کرده و این امر مدیون تلاش های دبیرخانه در طول سال و برگزاری کارگاههای آموزشی بوده و همچنین خود شهرها که در یک رقابت سه ساله، سطح برنامه های خود را ارتقا داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی معاون فرهنگی ارشاد از جشنواره پایتخت کتاب

ارزیابی معاون فرهنگی ارشاد از جشنواره پایتخت کتاب