مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1395 ساعت 19:252017-02-13ورزشي

تراکتور امیر یا استقلال منصوریان ؟


اما بررسی گل های زده شده این دو تیم نشان می دهد که خط حمله استقلال عملکرد بهتری را نسبت به تیم بالایی خود در جدول داشته است و زدن 10گل از پشت محوطه جریمه حریفان که این تیم را به عنوان شوتزنترین تیم لیگ برتر معرفی می کند، - نشان دهنده کار بهتر مهاجمین استقلال در بازی هاست.

خط حمله استقلال علیرغم انتقادات زیادی که در نیم فصل اول به خود می دید حالا به خوبی امتیاز گیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه" به نقل از برنا، استقلال و تراکتورسازی در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر با 32گل زده بهترین خط حمله لیگ شانزدهم را به خود اختصاص دادند.

اما بررسی گل های زده شده این دو تیم نشان می دهد که خط حمله استقلال عملکرد بهتری را نسبت به تیم بالایی خود در جدول داشته است و زدن 10گل از پشت محوطه جریمه حریفان که این تیم را به عنوان شوتزنترین تیم لیگ برتر معرفی می کند، نشان دهنده کار بهتر مهاجمین استقلال در بازی هاست.

برای تراکتورسازی، محمدایرانپوریان مدافع راست این تیم 6گل زده که 5گل آن از روی نقطه پنالتی بوده در صورتیکه آبی های تهران فقط در مقابل ذوب آهن در بازی رفت و توسط امیدابراهیمی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده اند.

علاوه براین، امیرقلعه نویی در تیم خودش مهره های تهاجمی باکیفیتی چون جاسم کرار، محمدابراهیمی، لوسیانو ادینهو و فرزاد حاتمی را دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور امیر یا استقلال منصوریان ؟

تراکتور امیر یا استقلال منصوریان ؟