مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1395 ساعت 11:402017-02-14سياسي

روش های امنیتی برای فرهنگ، ذاتاً عقیم است


معاون فرهنگی وزیر علوم تاکید می کند که «فضای دانشگاهی باید باز باشد و از مشارکت دانشجویان در مسیر پیشرفت حمایت شود.

دانشگاه باید مستقل باشد و مداخله در دانشگاه صورت نگیرد و این شعار دولت بوده که دانشگاه نباید امنیتی باشد، - معاون فرهنگی وزیر علوم تاکید می کند که فضای دانشگاهی باید باز باشد و از مشارکت دانشجویان در مسیر پیشرفت حمایت شود.

دانشگاه باید مستقل باشد و مداخله در دانشگاه صورت نگیرد و این شعار دولت بوده که دانشگاه نباید امنیتی باشد، فرهنگ نباید امنیتی باشد و حتی نهادهای امنیتی دولت و غیردولت هم همین اصل را قبول دارند و به آن اعتقاد دارند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند آورده است: اوایل آذر 92 بر مسند پرحاشیه ترین معاونت وزارت علوم نشست و حالا برنامه های 16 آذر امسال را بی سابقه و دستاوردی بزرگ در تاریخ دانشگاه های کشور می داند؛ روزی که بیش از 350 برنامه در دانشگاه های ایران برگزار شد و رییس جمهوری 80 دقیقه مورد نقد و پرسش دانشجویان قرار گرفت.

سیدضیاء هاشمی با حکم رضا فرجی دانا به معاونت فرهنگی وزارتخانه علوم رسید و پس استیضاح فرجی دانا همچنان به فعالیت خود ادامه داد.

هاشمی اگر چه در رشته ریاضی - فیزیک دیپلم گرفت اما با رتبه ای تک رقمی دانشجوی جامعه شناسی دانشگاه تهران شد و تا مقطع دکتری پیش رفت و امروز دانشیار دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های امنیتی برای فرهنگ، ذاتاً عقیم است

روش های امنیتی برای فرهنگ، ذاتاً عقیم است