مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1395 ساعت 17:102017-02-14سياسي

کار آفرینی واشتغال زایی برای پیشتازی در خاورمیانه


پیشرفته ترین دستگاه رول پرس هایگلاس خاورمیانه در یکی از زیر مجموعه های بنیاد مستضعفان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ؛ پیشرفته ترین دستگاه رول پرس هایگلاس خاورمیانه که توانایی پرس انواع روکش هایگلاس، pvc، لترون و کاغذ گلاسه را روی ورق MDF و نئوپان در ابعاد بزرگ را دارد دریکی از زیر مجموعه های بنیاد مستضعفان در استان قزوین راه اندازی شد.

سید احمد نظری مدیرعامل شرکت ایران چوب با اعلام این خبر افزود : این سومین دستگاه با این قابلیت در جهان است که می تواند ورق های هایگلاس را در ابعاد 66/3*83.

1 سانتی متر پرس کند و می توان گفت این اولین دستگاه در خاورمیانه است که با همکاری معتبرترین کارخانه تولید دستگاه های صنایع چوب جهان تحت عنوان باربرین اسپانیا در ایران نصب و راه اندازی شده است.

نظری گفت: این کارخانه بعد از 4 سال تعطیلی با ارزشی بالغ بر 23 میلیارد تومان توسط هلدینگ عمران و مسکن ایران تحت پوشش بنیاد مستضعفان خریداری شده و در فضایی به وسعت 20 هزار متر مربع یکی از بزرگ ترین مجموعه های صنعتی در این عرصه است.

وی افزود: این مجموعه با اجرای یک طرح کار افرینی و اشتغال زایی توانسته با بهره مندی از 200 نیروی متخصص و با تجربه و همچنین تجهیزات وماشین آلات پیشرفته و به روز، بالاترین میزان رضایت مشتری را کسب کند و به یکی از خوشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار آفرینی واشتغال زایی برای پیشتازی در خاورمیانه

کار آفرینی واشتغال زایی برای پیشتازی در خاورمیانه