مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1395 ساعت 10:502017-02-15سياسي

رسانه های مجازی حریف قدرتمندی برای کتابخوانی نیستند


مدیرکل امور کتابخانه های استان مازندران گفت: رسانه های مجازی حریف قدرتمندی برای کتابخوانی نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرزو ولی پور در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های مازندران و در غرفه ایسنا اظهار کرد: هیچ رسانه مجازی نمی تواند حریف مناسبی برای کتاب باشد چرا که کتاب موجب آرامش روحی و فکری انسان ها می شود.

وی با اشاره به اینکه انسان از رسانه مجازی خسته می شود اما کتاب خستگی ندارد و موجب نشاط می شود، عنوان کرد: حتی فضای مجازی با این میزان دربرگیری توان رقابت با کتابهای ارزشی را ندارند.

ولی پور در پاسخ به سوالی درباره پرداخت حق السهم شهرداری در بخش کتابخوانی اظهار کرد: در این زمینه نسبت به شهرداری ها سخت گرفته نشده است و به آنها زمان داده شد تا نسبت به انجام وظیفه خود در قبال کتابخانه ها اقدام کنند.

مدیرکل امور کتابخانه های مازندران در مورد طرح مشارکتی کتابخانه ها نیز، تصریح کرد: بر اساس قانون کتابخانه ها، تنها بناهایی مورد تایید سازمان است که دارای پایان کار و استحکام بنا باشد.

برخی فقط ادعای واگذاری زمین به نهاد کتابخانه ها را دارند و می گویند مسئولان کتابخانه این امر را نمی پذیرند اما باید به آنها یادآور شد که این نهاد تنها بر اساس قانون، طرح های مشارکتی را به اجرا در می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های مجازی حریف قدرتمندی برای کتابخوانی نیستند

رسانه های مجازی حریف قدرتمندی برای کتابخوانی نیستند