مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1395 ساعت 11:562017-02-15فرهنگي

مستند نجات از نوع دوم آماده نمایش شد


فیلم مستند نجات از نوع دوم از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی حسن قهرمانی که درباره ی زلزله اردبیل است، آماده نمایش عمومی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، فیلم مستند نجات از نوع دوم از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی حسن قهرمانی که درباره ی زلزله اردبیل است، آماده نمایش عمومی شد.

در خلاصه موضوع این فیلم مستند آمده است: این فیلم پانزده سال بعد از زلزله ی اردبیل را روایت می کند؛ جایی که دو پدر برای نجات فرزندانشان که هر دو دختر بوده اند تلاش کردند؛ یکی باعث مرگ دخترش شده و دیگری دخترش را نجات می دهد.

عوامل ساخت فیلم مستند 22 دقیقه ای نجات از نوع دوم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: حسن قهرمانی، مدیر فیلمبرداری: عبدالله شکری؛ صدابردار: امین صبور؛ تدوین و صداگذاری: عبدالله شکری؛ موسیقی متن: بهرام رجبعلی زاده؛ عکاس: رضا عیسی پور؛ دستیار کارگردان و مدیر تولید: امین صبور؛ با حضور اسماعیل حقی، خانعلی باقری و اسماعیل ادنانی؛ تهیه کننده: حسن قهرمانی؛ تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی حسن قهرمانی در دهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت، با فیلم مستند ویلکیج که درباره ی قاچاق اشیاء عتیقه در شمال کشور است، شرکت کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند نجات از نوع دوم آماده نمایش شد

مستند نجات از نوع دوم آماده نمایش شد