مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1395 ساعت 10:152017-02-16سياسي

انصراف نامزد پیشنهادی ترامپ برای وزارت کار به دلیل فشار مخالفان


اندرو پازدر که دونالد ترامپ برای سکانداری وزارت کار در نظر گرفته بود پیش از برگزاری جلسات تایید صلاحیتش، انصراف داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پازدر پس از آنکه اذعان کرد یک مهاجر غیرقانونی را به عنوان خانه دار استخدام کرده بود حمایت چندین سناتور جمهوری خواه را از دست داد.

او که یک میلیاردر و مدیر سابق رستوران های زنجیره ای غذاهای فوری است همچنین به دلیل اظهاراتش در مورد زنان و کارمندان رستواران هایش در معرض انتقادهای شدید بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبی بی سی، بسیاری از نامزدهای کابینه آقای ترامپ به دلیل مخالفت دمکرات ها با اختلاف اندک آرا در سنا تایید شده اند اما آقای پازدر اولین نفر است که انصراف می دهد.

به علاوه اخیرا فاش شده که لیسا فیرستاین، همسر سابق پازدر در سال 1999 به طور ناشناس به عنوان قربانی خشونت خانوادگی در برنامه اوپرا وینفری ظاهر شده بود.

آنها در سال 1987 جدا شدند اما خانم فیرستاین بعدا در جریان حل دعوی بر سر سرپرستی فرزند ادعای آزار جسمی را پس گرفت.

او روز 18 ژانویه در نامه ای به کمیته سنا که قرار بود صلاحیت آقای پازدر را بررسی کند نوشت: "اندی اهل آزار یا خشونت نبوده و نیست.

" اما سوزان کالینز یکی از چند سناتور جمهوری خواه که گفته بودند ممکن است از این نامزد حمایت نکنند، گفته بود که ویدئویی که خانم فیرستاین در آن ظاهر شده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف نامزد پیشنهادی ترامپ برای وزارت کار به دلیل فشار مخالفان

انصراف نامزد پیشنهادی ترامپ برای وزارت کار به دلیل فشار مخالفان