مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1395 ساعت 11:552017-02-16سياسي

مشارکت زنان تحصیلکرده در اقتصاد ایران ، تحول مهمی را رقم خواهد زد


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری در دیدار با رییس دانشگاه «دوشیشا» شهر کیوتو، گفت: حوزه آموزش در جمهوری اسلامی ایران شاهد پیشرفت و توسعه چشمگیر و روزافزونی بوده و هم اکنون فارغ التحصیلان دانشگاهها آماده نقش آفرینی در عرصه اقتصادی و دیگر عرصه ها هستند.

- معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری در دیدار با رییس دانشگاه دوشیشا شهر کیوتو، گفت: حوزه آموزش در جمهوری اسلامی ایران شاهد پیشرفت و توسعه چشمگیر و روزافزونی بوده و هم اکنون فارغ التحصیلان دانشگاهها آماده نقش آفرینی در عرصه اقتصادی و دیگر عرصه ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهیندخت مولاوردی در ادامه سفر به ژاپن به منظور شرکت در دومین سمپوزیوم زنان ایران و ژاپن به دعوت دانشگاه دوشیشا شهر کیوتو برای سخنرانی به این شهر سفر کرد و پیش از سخنرانی خود دیداری کوتاه نیز با رییس دانشگاه داشت.

مولاوردی با اشاره به اینکه در ایران بیش از 50 درصد از دانشجویان و در نتیجه فارغ التحصیلان را زنان تشکیل می دهند، افزود: بر این اساس مشارکت آنها در اقتصاد تحول مهمی را رقم خواهد زد.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین مراکزی که می تواند نقش مهمی در ارائه راهکار در زمینه اشتغال داشته باشد، دانشگاهها و مراکز مطالعاتی هستند و امیدواریم این فرصت بین مراکز مطالعاتی ایران و ژاپن ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت زنان تحصیلکرده در اقتصاد ایران ، تحول مهمی را رقم خواهد زد

مشارکت زنان تحصیلکرده در اقتصاد ایران ، تحول مهمی را رقم خواهد زد